Avantajele tale atunci când folosești aplicația yourPROservice
Avem în vedere o abordare bazată pe o serie de servicii de mentenanță preventivă a echipamentelor clienților noștri. De la primul contact cu aplicația vei regăsi în aceasta posibilitatea de a-ți configura și focusa atenția într-un mod foarte facil pe echipamentele și utilajele tale, care necesită toată atenția ta și a noastră din punct de vedere al întreținerii!
Ne-am propus ca prin intermediul acesteia să poți plasa comenzi de service sau de livrare consumabile, să ai acces în orice moment la situația lucrărilor și a comenzilor tale, organizate astfel încât statusul fiecărui echipament aflat în reparație la noi sau la un colaborator să îți fie actualizat în timp real!
Printre altele, poți utiliza această aplicație pentru:
- o evidență completă sau parțială a utilajelor și echipamentelor tale.
- vizualiza situația stocurilor proprii și ale partenerilor pentru consumabile necesare lucrărilor tale;
- a urmări și menține evidența lucrărilor de reparații, mentenanță sau revizii prinr-un acces direct la statusul lucrărilor și comenzilor tale.
- adăuga informații și documente noi relaționate (cărți tehnice, manuale de utilizare, poze, etc)
Toate informațile de mai sus îți sunt oferite atât prin intermediul unui serviciu web, cât și ca aplicație mobilă.
Aplicația îți oferă acces la următoarele secțiuni, care pot fi individualizate după preferința fiecărui utilizator:
Managementul furtunurilor de presiune
Managementul lucrărilor de mentenanță
Comenzi de service
Am denumit-o generic PROfit, iar Clasificarea și urmărirea duratei de viață a unui furtun sau a oricărei alte piese de schimb aferente echipamentelor tale nu mai reprezintă o problemă pentru tine utilizând această aplicație. Îți indicăm în mod clar și Proactiv când este timpul să înlocuiești preventiv o linie de înaltă presiune, un contactor electric si actualizăm permanent baza de date cu informațiile de ultima oră culese din teren.
Managementul lucrărilor tale de mentenanță și revizie - Echipamente și Utilaje
Poți sau putem încărca informații esențiale direct în portal. Specificații tehnice ale echipamentelor și consumabilelor necesare, programe standard sau personalizate de mentenanță preventivă, fișe de intervenție, interconectivitate cu reglementările legale aferente industriei în care activezi, toate îți sunt disponibile în aceasta aplicatie.
Puteți introduce sau pre-programa comenzi de service-reparații / mentenanță, astfel încât să putem aloca împreună resursele necesare desfășurării acestor activități. La configurarea comenzilor tale se vor lua în considerare toate reglementările legale din domeniul ISCIR și a siguranței ocupaționale in vigoare. Îți oferim acces instant la situația comenzilor de service cu update-uri prin notificări pe telefon dacă dorești asupra stadiului lucrărilor tale.
Alocarea numerelor de serie interne
Puteți lega numerele de serie generate automat de către aplicația noastră, codul produsului cu un număr de identificare unic al socetătii dumneavoastră. (Număr inventar, cod original al piesei de schimb, etc). Acest lucru facilitează interconectivitatea și găsirea rapidă a unor soluții cost eficiente. Actualizăm permanent baza noastră de date cu piese interschimbabile de la majoritatea producătorilor din domeniul nostru de activitate, iar tu ai acces la aceste informații.
Dacă vreți să integrați toate acestea în sistemul dumneavoastră ERP, oferim servicii customizabile prin intermediul partenerilor noștri. Portalul este disponibil clienților Stera Group fără nici un cost suplimentar. Aplicația este disponibilă pentru terminalele Android, iar informațiile dumneavoastră protejate și securizate.